The overall rating is based on several factors, e.g. the age of individual reviews, etc.
Seznam.cz does not moderate reviews.
By clicking a star you are agree to the terms and conditions.
7 reviews
15kg balík aby nešel dát na výdejní místo nebo do GLS boxu ? V dnešní době? Odkazy na změnu doručení, které zašlete do emailu jsou nefunkční. Ženská na zákaznické lince vám tvrdí, jak vám přesměruje balík, no další den vám volá kurýr, že je na původní adrese, že žádnou změnu nedostal. Katastrofa ! Vám se budu vyhýbat velkým obloukem !
5 reviews
Nejhorší doručovatel ze všech...je jedno kdy objednáte . Pokaždé napíšou , že toho mají hodně a že nestíhají doručit v termínu. A když má další den kurýr zboží opět doručit, kdy opět čekáte na balík a jdete dřív z práce...tak řidič pro jistotu nebere telefon. Pokud možno už nikdy !!!! 3x přes GLS a pokaždé je to stejné.
5 reviews
Nespolehlivá firma a ještě jejich řidiči jezdí opravdu rychle přes vesnice
5 reviews
Nejhorší kurýrní společnost, což zákazníkovi kazí celkový dojem z objednaného zboží. Kurýrka drzá, arogantní, stížnost na ni zbytečná, odpověď byla - paní toho měla moc. Žádná sebereflexe. Už nikdy si tohoto dopravce nezvolím.
1 review
E-Shop ze kterého jsem objednával - Mobilfox zobrazoval jako místo doručení pouze ParcelBoxy v mém okolí, tudíž jsem zboží objednal na nejméně nevyhovující ParcelBox a E-Shop kontaktoval, zda by byla možná změna místa doručení na mnou vybraný ParcelBox. Na to mi přišel E-Mail, že místo doručení lze v GLS aplikaci kdykoliv změnit. Jakmile mi došel E-mail o tom, že GLS převzalo zásilku do přepravy, snažil jsem skrze jejich nepřehledný web místo doručení zásilky změnit - neúšpěšně. Proto jsem o mém problému kontaktoval podporu a požadoval jsem změnu místa doručení. Na to mi bylo odpovězeno, že změna není možná. Už nikdy, jak u Mobilfoxu tak u GLS.
12 reviews
GLS v ČR nefunguje jako jinde ve světě. Bohužel. Dodací lhůty zásilek nejsou dodržovány. Sledování zásilek na webu GLS v ČR není aktuální a ukazuje kroky staré 3 dny zatímco zásilka je úplně jinde. Stačí si porovnat web GLS v ČR a centrální stránky GLS. Zatímco v ČR je podle sledování zásilky v Utrechtu v Nizozemí od 25.4. tak na hlavní stránce GLS je zásilka od 28.4. v Neuensteinu v Německu. Naprosto nedůvěryhodná GLS v České republice. Vždy mám osypky, když prodejce zasílá zboží firmou GLS a snažím se jim vyhnout jak se dá. Tentokrát to však vybíral Ebay.
5 reviews
Nevím, jak kdo je s GLS spokojený a jak komu se kurýrní služby GLS jeví, ale já obdržel zásilku v naprostém pořádku, za 25 hodin od podání poptávky (Jeden den jsem poslal objednávku - druhý den odpoledne jsem zásilku přebíral). A navíc - výborná domluva s kurýrem, který nad rámec svých povinností, pomohl s vcelku těžkou krabicí až k bytu do II.patra! (Služeb této organizace využívám opakovaně, "nárazově". Nikdy jsem neměl problém popisovaný jiným zákazníkem, který má svou recenzi v hlavičce stránek recenzí! Kdoví, jestli si na kurýra dřív neotevřel ústa on - a kurýr reagoval "stejnou mincí").
1 review
Doručí kam se jim to hodí, nemůžu dát 0 hvězdiček, takže mají ještě o 20% lepší hodnocení než ve skutečnosti.
1 review
Jednoznačně nejhorší dopravce! Jako s jediným na trhu, se tady nejde domluvit s řidičem a ještě je na mě následně po telefonu řidič drzý, tak to teda ne. Stížnosti na dispečink k ničemu, hodí to za hlavu. To radši bez balíčku,než volit GLS!
1 review
Tohle je nejhorší přepravní společnost !!!! Balík nikde kurýrka nepříjemná když ji volám zvedne to řekne jenom “NO” nepředstaví sebe ani firmu , nepříjemná arogantní a především neprofesionální , a balík stejně nemám , jediný co vím je že už si přes vás nikdy nic neobjednám !!!!!!!!!!
1 review
Být Vámi, tak tu společnost zavřu a raději se orientuji na jinou oblast podnikání, jelikož doprava přes Vás je jedním slovem peklo! Jelikož bydlíme v nejsevernější obci Olomouckého kraje, tak když už není na výběr a musíme to poslat přes Vás, tak to na 99,5% nedoručíte a pokaždé se dozvíme na druhý den, že nikdo nebyl doma, ač manželka je doma neustále. Jednoduší je to udělat takto, proč by se sem řidič jako kurýrní služba nutil jezdit? Poté následuje v průměru 15-30 minutové čekání na infolinku, kde operátorku přesvědčuji, aby se řidič uráčil dojet, takto fakt ne :(
1 review
Absolutně nejhorší doručovací služba, jakou jsem kdy zažil. Den po odeslání mi přišla zpráva, že mají příliš mnoho balíků a ten můj nestihnou doručit. To, že jim nefunguje výdejní box, jsem se ale dozvěděl až ve chvíli, kdy na jejich stránkách bylo uvedeno, že balík doručí dnes mezi 15:00 a 17:00. A hlavně jsem zatím neobdržel nový pin takže mě nejspíše čeká dopisování s podporou této úžasné firmy.
1 review
Zvolit jen v největší nutnosti kdy to nejde jinak! U jiných přepravců si můžu sama prodloužit uložní dobu, nebo adresu doručení zde pouze pokud odesílatel tohle povolí a zaplatí za službu navíc. Jinak musíte volat nebo psát email. Prodloužení úložní doby v boxu ok, ale přesměrování balíku katastrofa i přes předanou informaci na depo a potvrzení emailem balík stejně jede na původní adresu, ještě že byl kurýr tak hodný a dovezl to na adresu kam jsem potřebovala! Na infolince mi dali číslo na kurýra ať se s ním domluvím, že paní neví kam to jede, protože to tam nevidí...
2 reviews
Nejhorší doručení vůbec, týden a doručení žádné, zákaznická podpora se jen ptá na stejné věci dokola a neřeší nic.
55 reviews
Již několik dní jsem čekala balíček z Prahy (do Příbrami) V pondělí mi přišla sms, že nemůže být doručen. V úterý přišla SMS, že balíček dorazí mezi 16 a 18 hodinou. Bohužel kurýr nepřijel, měla jsem strach, jestli nehavaroval, nebylo možné se mu dovolat. Ve středu přišla opět SMS, že balíček dorazí mezi 14.30 a 16.30. Už se mi povedlo spojit s řidičem. Opravdu měl včera nějakou nehodu a dnes náročnou cestu v tom počasí. Měl už zpoždění, takže se předání balíčku protáhne. Před 18. hodinou mi přišla SMS, že byl balíček uložen na výdejně. Což mě překvapilo, internetový obchod tuto možnost vůbec nenabízel a s řidičem jsem mluvila. Už jsem měla velký strach, že se bude jednat o cizí balíček, že svého se nedočkám. Stihla jsem doběhnout do výdejny ještě do zavírací doby a BYL TO MŮJ BALÍČEK. Výborně. Jsem šťastná žena. Takových nástrah a komplikací a vše se takto krásně nakonec podařilo. Děkuji.
1 review
Totální hrůza, 3 dny se snažím opravit chybné PSČ v adrese a dnes zase balík po kolečku skončil v původním depu? Totální kombinace neschopnosti a ignorace.
9 reviews
Se zasíláním obvykle není problém až na chybné zadání. Není možné pak zásilku změnit případně opravit, musí se provést storno. Co je ale horor, tak to jsou reklamace. Neznám nikoho komu by uznali reklamaci, když dojde k poškození zásilky přepravou. Nechají člověka poslat milion fotek, sepsat protokol o předání poškozeného balíku. Vše chtějí naposílat, dokonce i pořizovací faktury a pak napíší, že zásilka byla špatně zabalena a odmítnou zaplatit cenu poškozené a nebo zničené zásilky. Opravdu nevím jestli si dělají srandu a nebo jestli se mají věci posílat v plechové bedně....nestalo se to poprvé ale je to pravidlem.
6 reviews
Nespokojenost.Pokud je balík určen na firmu,nikdy neuvedou jméno osoby pro kterou je balík určen, po zjištění od odesílatele je jméno vždy napsané i s názvem firmy.Na recepci nejsme povinni tyto balíky oterívat a zjišťovat komu je balík určen.Chyba GLS, že odkliknou jen v databázi firmu a jména ani kont. telefony neopisují na štítky. Řidič/doručovatel balíků nemá prý jak zjistit. Bohužell budeme muset upozorňovat , aby se k nám balíky neposílaly přes GLS dopravu.Pokud nám GLS doručí balíky bez opsaných správných údajů,nepřijmeme a vrátíme zpět. Jedná se o doručování v Praze
12 reviews
Katastrofa. Kurýr ve voze šlape po balících a neví, kde co má. Pak nedokáže doručit ani 30kg balík, protože přijede holka, co váží ještě méně. Tolik ke kvalitám služeb GLS...
5 reviews
Nikdy víc GLS – nejhorší dopravní společnost vůbec! Včera jsem si šla vyzvednout balík a samozřejmě, klasika u GLS – nikdo mě neupozornil, že NEBEROU KARTY. V roce 2025! Jako vážně? Musela jsem si tedy dělat zbytečný výlet k bankomatu, vytáhnout hotovost a znovu se vracet. Totálně zbytečně promrhaný čas i nervy. A co je na tom nejhorší? To se nestalo poprvé. GLS opakovaně selhává ve všem, co jde – od komunikace, přes neschopné řidiče až po tohle absurdní odmítání moderních plateb.Je to naprosto nejhorší zkušenost s dopravní společností, co člověk může mít. Pokud bych si měla vybrat mezi tím poslat něco poštou v holubovi a GLS, radši si ochočím toho ptáka. GLS už nikdy. Ani kdyby byli poslední na světě. Děkuju, fakt ne. 👎
Have you been here? Share your experience
By clicking a star you are agree to the terms and conditions.
7 reviews
15kg balík aby nešel dát na výdejní místo nebo do GLS boxu ? V dnešní době? Odkazy na změnu doručení, které zašlete do emailu jsou nefunkční. Ženská na zákaznické lince vám tvrdí, jak vám přesměruje balík, no další den vám volá kurýr, že je na původní adrese, že žádnou změnu nedostal. Katastrofa ! Vám se budu vyhýbat velkým obloukem !
5 reviews
Nejhorší doručovatel ze všech...je jedno kdy objednáte . Pokaždé napíšou , že toho mají hodně a že nestíhají doručit v termínu. A když má další den kurýr zboží opět doručit, kdy opět čekáte na balík a jdete dřív z práce...tak řidič pro jistotu nebere telefon. Pokud možno už nikdy !!!! 3x přes GLS a pokaždé je to stejné.
5 reviews
Nespolehlivá firma a ještě jejich řidiči jezdí opravdu rychle přes vesnice
5 reviews
Nejhorší kurýrní společnost, což zákazníkovi kazí celkový dojem z objednaného zboží. Kurýrka drzá, arogantní, stížnost na ni zbytečná, odpověď byla - paní toho měla moc. Žádná sebereflexe. Už nikdy si tohoto dopravce nezvolím.
1 review
E-Shop ze kterého jsem objednával - Mobilfox zobrazoval jako místo doručení pouze ParcelBoxy v mém okolí, tudíž jsem zboží objednal na nejméně nevyhovující ParcelBox a E-Shop kontaktoval, zda by byla možná změna místa doručení na mnou vybraný ParcelBox. Na to mi přišel E-Mail, že místo doručení lze v GLS aplikaci kdykoliv změnit. Jakmile mi došel E-mail o tom, že GLS převzalo zásilku do přepravy, snažil jsem skrze jejich nepřehledný web místo doručení zásilky změnit - neúšpěšně. Proto jsem o mém problému kontaktoval podporu a požadoval jsem změnu místa doručení. Na to mi bylo odpovězeno, že změna není možná. Už nikdy, jak u Mobilfoxu tak u GLS.
12 reviews
GLS v ČR nefunguje jako jinde ve světě. Bohužel. Dodací lhůty zásilek nejsou dodržovány. Sledování zásilek na webu GLS v ČR není aktuální a ukazuje kroky staré 3 dny zatímco zásilka je úplně jinde. Stačí si porovnat web GLS v ČR a centrální stránky GLS. Zatímco v ČR je podle sledování zásilky v Utrechtu v Nizozemí od 25.4. tak na hlavní stránce GLS je zásilka od 28.4. v Neuensteinu v Německu. Naprosto nedůvěryhodná GLS v České republice. Vždy mám osypky, když prodejce zasílá zboží firmou GLS a snažím se jim vyhnout jak se dá. Tentokrát to však vybíral Ebay.