All reviews

GLS CZ s.r.o.

The overall rating is based on several factors, e.g. the age of individual reviews, etc.

Seznam.cz does not moderate reviews.

Share your experience with others

By clicking a star you are agree to the terms and conditions.

What others are saying

Jana Dresslerová

7 reviews

15. October 2024

15kg balík aby nešel dát na výdejní místo nebo do GLS boxu ? V dnešní době? Odkazy na změnu doručení, které zašlete do emailu jsou nefunkční. Ženská na zákaznické lince vám tvrdí, jak vám přesměruje balík, no další den vám volá kurýr, že je na původní adrese, že žádnou změnu nedostal. Katastrofa ! Vám se budu vyhýbat velkým obloukem !

Owner's response16. October 2024

Dobrý den paní Dresslerová, mrzí nás, že jste nebyla s GLS spokojena. Váhový limit pro uskladnění balíku na výdejní místo je aktuálně 10kg, nicméně chystáme již nyní změnu, která tento váhový limit zvýší. Abychom mohli prověřit změnu adresy, prosím, pošlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com Děkujeme.

Jiří Musil

5 reviews

27. November 2024

Nejhorší doručovatel ze všech...je jedno kdy objednáte . Pokaždé napíšou , že toho mají hodně a že nestíhají doručit v termínu. A když má další den kurýr zboží opět doručit, kdy opět čekáte na balík a jdete dřív z práce...tak řidič pro jistotu nebere telefon. Pokud možno už nikdy !!!! 3x přes GLS a pokaždé je to stejné.

Owner's response29. November 2024

Dobrý den Jiří, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. V těchto dnech začíná předvánoční sezóna a může se bohužel stát, že u balíku dojde ke zpoždění v doručení. Rádi bychom však prověřili k čemu u Vašich balíků došlo, prosíme o zaslání přepravních čísel na e-mail info@gls-czech.com. Děkujeme

Jan Zábran

5 reviews

30. October 2024

Nespolehlivá firma a ještě jejich řidiči jezdí opravdu rychle přes vesnice

Owner's response31. October 2024

Dobrý den Jane, je nám velice líto, že jste nebyl s GLS spokojen. Rádi bychom věděli více, pokud Vás můžeme poprosit o zaslání popisu konkrétní situace na náš e-mail: info@gls-czech.com , budeme velmi rádi. Situaci prověříme a vynaložíme maximální snahu o nápravu. Děkujeme.

Eva Bartková

5 reviews

27. May 2024

Nejhorší kurýrní společnost, což zákazníkovi kazí celkový dojem z objednaného zboží. Kurýrka drzá, arogantní, stížnost na ni zbytečná, odpověď byla - paní toho měla moc. Žádná sebereflexe. Už nikdy si tohoto dopravce nezvolím.

Owner's response28. May 2024

Dobrý den Evo, děkujeme za Vaší recenzi ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu celé situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

Jakub Tvardek

1 review

25. November 2024

E-Shop ze kterého jsem objednával - Mobilfox zobrazoval jako místo doručení pouze ParcelBoxy v mém okolí, tudíž jsem zboží objednal na nejméně nevyhovující ParcelBox a E-Shop kontaktoval, zda by byla možná změna místa doručení na mnou vybraný ParcelBox. Na to mi přišel E-Mail, že místo doručení lze v GLS aplikaci kdykoliv změnit. Jakmile mi došel E-mail o tom, že GLS převzalo zásilku do přepravy, snažil jsem skrze jejich nepřehledný web místo doručení zásilky změnit - neúšpěšně. Proto jsem o mém problému kontaktoval podporu a požadoval jsem změnu místa doručení. Na to mi bylo odpovězeno, že změna není možná. Už nikdy, jak u Mobilfoxu tak u GLS.

Owner's response26. November 2024

Dobrý den, pokud Vám e-shop pošle balík přímo na box, bohužel již měnit doručení nelze. Na boxu se vytváří rezervace a balík je určen přímo tam, proto jsme Vám nemohli změnit doručení. Děkujeme za pochopení.

Daniel Schubert

12 reviews

29. April 2025

GLS v ČR nefunguje jako jinde ve světě. Bohužel. Dodací lhůty zásilek nejsou dodržovány. Sledování zásilek na webu GLS v ČR není aktuální a ukazuje kroky staré 3 dny zatímco zásilka je úplně jinde. Stačí si porovnat web GLS v ČR a centrální stránky GLS. Zatímco v ČR je podle sledování zásilky v Utrechtu v Nizozemí od 25.4. tak na hlavní stránce GLS je zásilka od 28.4. v Neuensteinu v Německu. Naprosto nedůvěryhodná GLS v České republice. Vždy mám osypky, když prodejce zasílá zboží firmou GLS a snažím se jim vyhnout jak se dá. Tentokrát to však vybíral Ebay.

Owner's response30. April 2025

Dobrý den Danieli, rozdílnost Track&Trace je způsoben čerpáním dat z jiného zdroje a již pracujeme na opravě. Mrzí nás, že jsme zklamali Vaši důvěru, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com, prověříme konkrétně, proč nebyl balík doručen včas. Děkujeme.

Slavoj Rainer Hrbek

5 reviews

26. January 2024

Nevím, jak kdo je s GLS spokojený a jak komu se kurýrní služby GLS jeví, ale já obdržel zásilku v naprostém pořádku, za 25 hodin od podání poptávky (Jeden den jsem poslal objednávku - druhý den odpoledne jsem zásilku přebíral). A navíc - výborná domluva s kurýrem, který nad rámec svých povinností, pomohl s vcelku těžkou krabicí až k bytu do II.patra! (Služeb této organizace využívám opakovaně, "nárazově". Nikdy jsem neměl problém popisovaný jiným zákazníkem, který má svou recenzi v hlavičce stránek recenzí! Kdoví, jestli si na kurýra dřív neotevřel ústa on - a kurýr reagoval "stejnou mincí").

Owner's response27. January 2024

Dobrý den Slavoji, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojen. Těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den :)

Petr Lepič

1 review

3. January 2024

Doručí kam se jim to hodí, nemůžu dát 0 hvězdiček, takže mají ještě o 20% lepší hodnocení než ve skutečnosti.

Owner's response4. January 2024

Dobrý den Petře, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

Marek Slavík

1 review

23. November 2023

Jednoznačně nejhorší dopravce! Jako s jediným na trhu, se tady nejde domluvit s řidičem a ještě je na mě následně po telefonu řidič drzý, tak to teda ne. Stížnosti na dispečink k ničemu, hodí to za hlavu. To radši bez balíčku,než volit GLS!

Owner's response24. November 2023

Dobrý den Marku, situaci ohledně Vašich balíků jsme již řešili na základě komunikace s námi. Informovali jsme Vás ohledně způsobu přesměrování balíků na výdejní místo, jak jste žádal, bohužel nám od Vás nepřišlo upřesnění, kam chcete balíky uložit. Časy doručení nejsou garantované. Pokud byl kurýr drzý, za jeho chování se samozřejmě omlouváme.

Terezie Tomášová

1 review

28. December 2023

Tohle je nejhorší přepravní společnost !!!! Balík nikde kurýrka nepříjemná když ji volám zvedne to řekne jenom “NO” nepředstaví sebe ani firmu , nepříjemná arogantní a především neprofesionální , a balík stejně nemám , jediný co vím je že už si přes vás nikdy nic neobjednám !!!!!!!!!!

Owner's response29. December 2023

Dobrý den Terezie, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

František Vrána

1 review

21. November 2023

Být Vámi, tak tu společnost zavřu a raději se orientuji na jinou oblast podnikání, jelikož doprava přes Vás je jedním slovem peklo! Jelikož bydlíme v nejsevernější obci Olomouckého kraje, tak když už není na výběr a musíme to poslat přes Vás, tak to na 99,5% nedoručíte a pokaždé se dozvíme na druhý den, že nikdo nebyl doma, ač manželka je doma neustále. Jednoduší je to udělat takto, proč by se sem řidič jako kurýrní služba nutil jezdit? Poté následuje v průměru 15-30 minutové čekání na infolinku, kde operátorku přesvědčuji, aby se řidič uráčil dojet, takto fakt ne :(

Owner's response22. November 2023

Dobrý den Františku, prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit s příslušným depem. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

Vit Stroukal

1 review

5. December 2024

Absolutně nejhorší doručovací služba, jakou jsem kdy zažil. Den po odeslání mi přišla zpráva, že mají příliš mnoho balíků a ten můj nestihnou doručit. To, že jim nefunguje výdejní box, jsem se ale dozvěděl až ve chvíli, kdy na jejich stránkách bylo uvedeno, že balík doručí dnes mezi 15:00 a 17:00. A hlavně jsem zatím neobdržel nový pin takže mě nejspíše čeká dopisování s podporou této úžasné firmy.

Owner's response6. December 2024

Dobrý den Víte, v současné době evidujeme zvýšený počet balíků, u většiny odesílatelů již proběhl BlackFriday a začíná před Vánoční sezóna. Z těchto důvodů může dojít ke zpoždění. U zvoleného ParcelBoxu bohužel došlo technickým problémům, proto kolegové balík dnes ukládají do jiného výdejního místa. Po uložení balíku Vám přijde PIN kód k vyzvednutí včetně adresy výdejního místa. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti.

Tereza Borbélyová

1 review

24. August 2024

Zvolit jen v největší nutnosti kdy to nejde jinak! U jiných přepravců si můžu sama prodloužit uložní dobu, nebo adresu doručení zde pouze pokud odesílatel tohle povolí a zaplatí za službu navíc. Jinak musíte volat nebo psát email. Prodloužení úložní doby v boxu ok, ale přesměrování balíku katastrofa i přes předanou informaci na depo a potvrzení emailem balík stejně jede na původní adresu, ještě že byl kurýr tak hodný a dovezl to na adresu kam jsem potřebovala! Na infolince mi dali číslo na kurýra ať se s ním domluvím, že paní neví kam to jede, protože to tam nevidí...

Owner's response26. August 2024

Dobrý den Terezo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prodloužení úložní doby je možné pouze na základě e-mailové žádosti. Pro prověření prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Omlouváme se za nepříjemnosti.

Jiří Otoupal

2 reviews

27. June 2023

Nejhorší doručení vůbec, týden a doručení žádné, zákaznická podpora se jen ptá na stejné věci dokola a neřeší nic.

Owner's response28. June 2023

Dobrý den Jiří, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a podrobnějších informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

Iva Havrlíková

55 reviews

14. December 2022

Již několik dní jsem čekala balíček z Prahy (do Příbrami) V pondělí mi přišla sms, že nemůže být doručen. V úterý přišla SMS, že balíček dorazí mezi 16 a 18 hodinou. Bohužel kurýr nepřijel, měla jsem strach, jestli nehavaroval, nebylo možné se mu dovolat. Ve středu přišla opět SMS, že balíček dorazí mezi 14.30 a 16.30. Už se mi povedlo spojit s řidičem. Opravdu měl včera nějakou nehodu a dnes náročnou cestu v tom počasí. Měl už zpoždění, takže se předání balíčku protáhne. Před 18. hodinou mi přišla SMS, že byl balíček uložen na výdejně. Což mě překvapilo, internetový obchod tuto možnost vůbec nenabízel a s řidičem jsem mluvila. Už jsem měla velký strach, že se bude jednat o cizí balíček, že svého se nedočkám. Stihla jsem doběhnout do výdejny ještě do zavírací doby a BYL TO MŮJ BALÍČEK. Výborně. Jsem šťastná žena. Takových nástrah a komplikací a vše se takto krásně nakonec podařilo. Děkuji.

Owner's response15. December 2022

Dobrý den Ivo, moc děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si jí vážíme. Jsme rádi, že balík byl nakonec v pořádku doručen a těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den.

Radek Studnička

1 review

19. July 2024

Totální hrůza, 3 dny se snažím opravit chybné PSČ v adrese a dnes zase balík po kolečku skončil v původním depu? Totální kombinace neschopnosti a ignorace.

Milan Vavruša

9 reviews

29. December 2022

Se zasíláním obvykle není problém až na chybné zadání. Není možné pak zásilku změnit případně opravit, musí se provést storno. Co je ale horor, tak to jsou reklamace. Neznám nikoho komu by uznali reklamaci, když dojde k poškození zásilky přepravou. Nechají člověka poslat milion fotek, sepsat protokol o předání poškozeného balíku. Vše chtějí naposílat, dokonce i pořizovací faktury a pak napíší, že zásilka byla špatně zabalena a odmítnou zaplatit cenu poškozené a nebo zničené zásilky. Opravdu nevím jestli si dělají srandu a nebo jestli se mají věci posílat v plechové bedně....nestalo se to poprvé ale je to pravidlem.

Owner's response30. December 2022

Dobrý den, Vaše negativní zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Zboží by mělo být zabaleno v kartonové krabici pravidelného tvaru s dostatkem výplňového materiálu, vzhledem k povaze zboží. Záleží tedy na tom, jak je balík zabalen. Proti výsledku reklamace je možné se odvolat. Omlouváme se za nepříjemnosti.

Iveta Ostrčilova

6 reviews

21. May 2025

Nespokojenost.Pokud je balík určen na firmu,nikdy neuvedou jméno osoby pro kterou je balík určen, po zjištění od odesílatele je jméno vždy napsané i s názvem firmy.Na recepci nejsme povinni tyto balíky oterívat a zjišťovat komu je balík určen.Chyba GLS, že odkliknou jen v databázi firmu a jména ani kont. telefony neopisují na štítky. Řidič/doručovatel balíků nemá prý jak zjistit. Bohužell budeme muset upozorňovat , aby se k nám balíky neposílaly přes GLS dopravu.Pokud nám GLS doručí balíky bez opsaných správných údajů,nepřijmeme a vrátíme zpět. Jedná se o doručování v Praze

Owner's response22. May 2025

Dobrý den Iveto, GLS pracuje s daty, které nám poskytne odesílatel. Odesílatel rovněž tiskne přepravní štítek, se kterým pak balík předává, GLS toto nemá jak ovlivnit. Je nutné v tomto případě informovat firmu, která na Vaši adresu balíky posílá, aby zejména GLS (ale také pro Vaše účely), poskytovala kompletní informace a to jak datově, tak i na štítek. Děkujeme.

Anonym

12 reviews

13. May 2025

Katastrofa. Kurýr ve voze šlape po balících a neví, kde co má. Pak nedokáže doručit ani 30kg balík, protože přijede holka, co váží ještě méně. Tolik ke kvalitám služeb GLS...

Owner's response14. May 2025

Dobrý den, šlapání po zásilkách, případně házení nebo jakékoliv jiné špatné zacházení, je přísně zakázáno a velmi důrazně pokutováno. Poprosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail, obratem zajistíme nápravu. Děkujeme a omlouváme se za špatnou zkušenost s GLS. Takto se ani kurýr ani kurýrka chovat nesmí a jsme připraveni nést důsledky. Děkujeme.

Andrea Varadiovaa

5 reviews

27. June 2025

Nikdy víc GLS – nejhorší dopravní společnost vůbec! Včera jsem si šla vyzvednout balík a samozřejmě, klasika u GLS – nikdo mě neupozornil, že NEBEROU KARTY. V roce 2025! Jako vážně? Musela jsem si tedy dělat zbytečný výlet k bankomatu, vytáhnout hotovost a znovu se vracet. Totálně zbytečně promrhaný čas i nervy. A co je na tom nejhorší? To se nestalo poprvé. GLS opakovaně selhává ve všem, co jde – od komunikace, přes neschopné řidiče až po tohle absurdní odmítání moderních plateb.Je to naprosto nejhorší zkušenost s dopravní společností, co člověk může mít. Pokud bych si měla vybrat mezi tím poslat něco poštou v holubovi a GLS, radši si ochočím toho ptáka. GLS už nikdy. Ani kdyby byli poslední na světě. Děkuju, fakt ne. 👎

Owner's response27. June 2025

Dobrý den Andreo, pokud se jednalo o balík uložený ve výdejním místě, ohledně možnosti způsobu platby je příjemce informován v avizační zprávě s PIN kódem pro vyzvednutí. U všech výdejních míst je možné dobírku zaplatit online přes platební bránu GoPay, u dalších způsobech platby záleží vždy na konkrétním výdejním místě. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli konkrétní situaci ověřit. Děkujeme

Switch mapAerial3D viewPanorama
Go to Premium
Tools
050100150
m

0 m

GLS CZ s.r.o.